اطلاعیه

خرید از جوشونده با ثمین کارت، ریل کارت و ایرانسل پی

جوشونده و ثمین کارت | جوشونده

همکاری فروشگاه اینترنتی گیاهان دارویی جوشونده با ثمین کارت

امروزه با توجه به تغییرات شرایط زندگی و لزوم استفاده از شیوه های جدید خرید، ارائه راهکاری نوآورانه به منظور تسهیل خرید عموم مردم، بسیار مورد اقبال واقع می شود. پیشتر تجربه خرید با استفاده از کارت های اقساطی حکمت را بسیاری شنیده و یا تجربه کرده اند. اما شاید عمومیت این روش پرداخت مقداری کمرنگ تر باشد.

به تازگی شرکت ایزایران، پس از تجربه موفق حکمت کارت این بار با طرح ملی ثمین کارت، آماده ارائه روش های نوین پرداخت اقساطی، اعتباری و تخفیف های متنوع با زیرساخت های منحصر به فرد می باشد.

ارکان پرداخت با ثمین کارت

سامانه پرداخت ثمین پلی واسط بین شبکه پذیرندگان (شامل شرکت ها، فروشگاه ها و مراکز خریدی که با ایزایران قرارداد همکاری منعقد کردند) و شبکه دارندگان (شامل پرسنل همان فروشگاه ها، شرکت ها و ارگان ها که طرف قرارداد با ایزایران هستند) می باشد و خرید و فروش را امری پر رونق می کند.

ثمین کارت | جوشونده

نحوه خدمات رسانی ثمین کارت

سازمان ها و ارگان های علاقمند تنها با ارائه کسر از حقوق می توانند به طور رایگان از خدمات ثمین کارت بهره مند شوند. سایت فروشگاه  اینترنتی گیاهان دارویی جوشونده نیز در راستای رفاه حال مشتریان، خدمات فروش خود را به درگاه های ثمین کارت متصل نموده و مشتریان گرامی دارای ثمین کارت، با خرید از سایت htttps://www.joshondeh.com/ می توانند به یکی از سه روش اعتباری، اقساطی و خرید با بن کارت از مزایای ثمین کارت بهره مند شوند.

رمضان و درگاه ثمین

ویژگی های ثمین کارت

لیست فروشگاه های طرف قرارداد ثمین کارت

علاوه بر فروشگاه های حضوری، صاحبان کسب و کارهای اینترنتی نیز خدمات خود را می توانند به درگاه پرداخت ثمین متصل کنند. در ذیل لیست تعدادی از فروشگاه های اینترنتی مشهور را مشاهده می نمایید:

سازمان ها و شرکت های بزرگی از مزایای بی نظیر درگاه های ثمین (با شرایط پرداخت اعتباری، اقساطی و بن کارت) استفاده می کنند و به صورت انحصاری کارت مختص خود را دارا می باشند.

ریل کارت

ریل کارت، درگاه اختصاصی ثمین برای پرسنل محترم راه آهن جمهوری اسلامی می باشد. آن دسته از عزیزان که از پرسنل راه آهن می باشند می توانند از خدمات ثمین کارت مختص خود تحت عنوان ریل کارت استفاده ببرند.

ایرانسل پی | جوشونده

ایرانسل پی

ایرانسل پی، درگاه اختصاصی ثمین برای پرسنل محترم ایرانسل می باشد و تمامی موارد ذکر شده برای ثمین کارت را شامل می شود.

مراکز طرف قرارداد ثمین | خیز

برای آشنایی بیشتر شما عزیزان و کاربران محترم فروشگاه اینترنتی جوشونده، راهنمای نصب اپلیکیشن و چگونگی استفاده از درگاه ثمین با استفاده از کارت های اعتباری ثمین، ریل کارت و ایرانسل پی در لینک زیر قابل دسترس می باشد:

آشنایی با درگاه ثمین کارت

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *